Sov hos Tyra♥

hej!
 igår så var kantima här en stund sen skulle hon hem för hennes föreldrar kom hem ifrån thailand..
och pappa var inte hemma så jag ville sova hos någon.. sen ringde jag Tyra och frågade om jag fick så hon sa jaa :D
jag åkte tub till henne och när vi kom dit tittade vi på en film som hette dear john 
det var skiit sorgligt.. men vi hann inte se klart filmen och somnade :P
men det var riktigt riktigt bra ! den rekomenderar jag 

och idag har jag bara variit i skolan.. haft lite träslöjd och vi gjorde magneter.. 
jätte fina ^^ 
sen har vi pratat om konst !
TYRA ÄR MED TIDNINGEN PÅ DN MÅSTE KOLLA!!
men alla i hela skolan vet det nu :D
haha ♥♥♥
puss 
♥♥  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0